ברצלונה מזג אוויר : ברצלונה למטייל מידע שימושי על ברצלונה Mako חופש

מזג האוויר ברצלונה ברצלונה ממוקמת על חופי הים התיכון בצפון מזרח ספרדברצלונה ממוקמת מקו גובה 12 מטר מעל פני היםבברצלונה שורר אקלים ים תיכוני אם כי קר יותר מישראלמזג האויר בחורף גשום וקר ואילו בקיץ חם ויורד לעיתים גשםכמויות הגשמים בברצלונה מגיעות עד 1000 ממ גשם בשנה. קרא סקירה כללית של האקלים.


ברצלונה למטייל מידע שימושי על ברצלונה Mako חופש

תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב ברצלונה טמפרטורת המים ביישובים ב ברצלונה החג מזג אוויר עבור ברצלונה ב מרץ.

ברצלונה מזג אוויר. מזג אוויר ותחזית ברצלונה ספרד זמן מקומי מקומי ומזג אוויר ב Time Zone. קרא סקירה כללית של האקלים. בשיא החורף בחודשי ינואר תוכלו לטייל במזג אוויר מצוין של 14 ואפילו 17 מעלות בחישוב פשוט עם סוודר ומעיל קל ניתן לשרוד נהדר.

תחזית מזג אוויר לשלושה ימים בברצלונה קטלוניה ספרד AccuWeather 2 אזהרה צהובה לסופות מזג אוויר נוכחי 1741 74 F RealFeel 73 RealFeel Shade 72 איכות אוויר נאה רוח מז-דר-מז 8 mph משבי רוח. בגלל הקרבה לים הלחות בברצלונה גבוהה למדי ומוסיפה בעיקר בקיץ לעומס החום. טמפרטורת יום מקסימלית עבור September 28.

מתעדכנים לפני שטסים כדאי לבקר בברצלונה בעיקר בעונות המעבר הסתיו והאביב אז מזג האוויר נעים ומאפשר לטייל בתנאים נוחים. תחזית מזג אוויר לשבוע ל-10 ימים - Mavircoil תחזית מזג האוויר בברצלונה ערים ברצלונה גירונה ולנסיה טולדו מדריד סביליה סגוביה פרסום באתר ספרד קטלוניה ברצלונה מזג אוויר עכשיו לסמן העיר שלי מעודכן 2200 1909 22 מרגיש כמו 22 ראות10000 מ רוח. מעוניין בתחזית מזג אוויר מאוחר בברצלונה למחר.

לפחות ארבעה חודשים עם ממוצע טמפרטורות מעל 50 f 10 c. הטמפרטורה הממוצעת של כל החודשים הוא נמוך יותר מאשר 22 c 72 פרנהייט. Get the monthly weather forecast for ברצלונה קטלוניה ספרד including daily highlow historical averages to help you plan ahead.

מזא בישראל מזג אוויר ברצלונה בעונות הסתיו והחורף מזג האוויר בסתיו ובחורף הוא דיי נוח ונעים. חודשי האביב אפריל ומאי הם מצויינים לטיול בברצלונה. סתיו זו העונה הטובה ביותר לטייל בברצלונה מכיוון שהטמפרטורות נוחות מזג האוויר לא חם בכלל אך הימים בהירים ומתאימים לטיולים.

60 56 52 48 44 דצמ. קיץ בברצלונה חודשי הקיץ יוני-. ברצלונה קטלוניה 72 F.

תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב ברצלונה טמפרטורת המים ביישובים ב ברצלונה החג מזג אוויר עבור ברצלונה ב ינואר. השנה באותה מידה התפשטות המשקעים. ברצלונה - עכשיו 22 מזג אוויר בברצלונה.

מזג אוויר ב ברצלונה מושפע האקלים ימית - בחורף מתון. בחודשים אלה הטמפרטורה מגיעה ל- 18 ו- 21 מעלות ללא ספק מזג אוויר נעים וחמים במידה הנכונה. מתון עם עונה יבשה קיץ חמים.

מזג אוויר בחודש מאי 2017 ברצלונה מאוד הפכפכה במזג אוויר בחודש מאי. ממוצע אחוזי לחות. ברצלונה קטלוניה 75 F.

התחזית המדויקת ביותר למזג האוויר הנוכחי בברצלונה. ידענו שאם יש מקום כלשהו שיש בו מזג אוויר טוב בעונה הזאת זה ברצלונה או רומא אבל כבר היינו אבל לא ידענו כמה. 25ºC וטמפרטורה לילית מינימלית.

מזג האוויר בשבוע הקרוב בברצלונה עדכוני גשם טמפרטורה עננים ולחות באיזור ברצלונה. מזג האוויר ב- ברצלונה ב ינואר 2021. מזג אוויר בברצלונה מסתבר שהחורף מאוד אטרקטיבי מזג האוויר בברצלונה אירופי קלאסי אולם בשונה מפריז וברלין החורף אינו נוראי בה.

הם מהווים את החודשים המתאימים ביותר לטייל בעיר. Know whats coming with AccuWeathers extended daily forecasts for ברצלונה קטלוניה ספרד. בגדים קלילים ומאווררים מעיל קל קרדיגן מטריה לפי התחזית.

היו מוכנים למזג האוויר של היום עם דוח מזג אוויר מקומי מפורט. יחד עם זאת יש יחסית לעונה לא מעט ימי גשם וחשוב לקחת את זה בחשבון ולבדוק את התחזית מדי יום. Get the monthly weather forecast for ברצלונה קטלוניה ספרד including daily highlow historical averages to help you plan ahead.

נסענו לברצלונה באמצע דצמבר 2013 ויש לי רק דבר אחד להגיד- וואו. בערב קריר יותר ולכן כדאי להצטייד בגדים קלילים ליום ובגדים חמים יותר ללילה. הקיץ כמו בישראל כבר הרבה פחות נוח ומזמין לטיול בשל הלחות הגבוהה ברצלונה שוכנת על החוף.

חודשי הסתיו אמנם מציעים טמפרטורות נוחות אבל גם קיים הסיכוי לכמות גבוהה יחסית של גשמים. מזג אוויר בברצלונה נחשב לנוח למדי לאורך כל השנה מלבד כחודש וחצי עד חודשיים במשך הקיץ בהם החום גבוה מאד. Up to 90 days of daily highs lows and precipitation chances.

יהיו ימים חמים מאוד לעיתים רוחות ובערב קריר. ברצלונה תנאי מזג האוויר ברצלונה טמפרטורה 23 אתה יכול לצפות טמפ ממוצעות 23 אוקטובר ברצלונה טמפרטורה הרגשה אמיתית 23 הרגשה אמיתית והטמפרטורה היא סביב 23 ב אוקטובר ברצלונה הקרינה הקרינה היא גבוהה. לכסות את גופך עם ביגוד מגן שמש SPF 30 קרם א שמלה כובע או דומה לצמצם את החשיפה לשמש שלוש שעות של שמש הצהריים ושימוש ללבוש משקפי שמש.

X אזהרה חמורה על עומס חום כבד ובחלק גדול מהאזורים קיצוני בימים הקרובים ברוב איזורי הארץ. טמפרטורה מים משקעים בימים של מזג אוויר רטוב וייעוץ על הזמן הטוב ביותר לבקר ברצלונה. עונת הסתיו בברצלונה מציעה מזג אוויר נעים לא חם או קריר מדי וזו עונה מצוינת לבקר בברצלונה.

הרוחות הממוצעות יהיו דרום דרום מערב בשעה 528. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31.


ברצלונה מידע תיירותי על ברצלונה איסתא


חבילות נופש לברצלונה איזיגו Easygo


מזג אוויר בברצלונה תכנון חופשה לפי מזג האוויר בברצלונה אל על


אקלים ומזג אוויר


ברצלונה מידע תיירותי על ברצלונה איסתא


מזג אוויר ברצלונה ספרד 2021 האקלים ומזג האוויר ב ברצלונה הטוב ביותר זמן ומזג האוויר כדי לנסוע ברצלונה מסעות מזג אוויר ואקלים


ברצלונה המדריך המלא של למטייל לברצלונה אתר למטייל הרשמי


בברצלונה מזג אויר שנתי יום ולילה מלון בכל מקום מידע טיפים ומסלולים


מזג אוויר בברצלונה תכנון חופשה לפי מזג האוויר בברצלונה אל על


מזג אוויר בברצלונה


ברצלונה עכשיו 19 מזג אוויר בברצלונה תחזית מזג אוויר לשבוע ל 10 ימים Mavir Co Il


מזג אוויר בברצלונה תכנון חופשה לפי מזג האוויר בברצלונה אל על


ברצלונה מזג האוויר ב אוגוסט ב ברצלונה ספרד 2021


ברצלונה מזג אויר מזג אויר ים תיכוני בברצלונה


ברצלונה מזג האוויר ב אפריל ב ברצלונה ספרד 2021


מזג אוויר ברצלונה ספרד 2021 האקלים ומזג האוויר ב ברצלונה הטוב ביותר זמן ומזג האוויר כדי לנסוע ברצלונה מסעות מזג אוויר ואקלים


ברצלונה מידע תיירותי על ברצלונה איסתא


ברצלונה למטייל מידע שימושי על ברצלונה Mako חופש


מזג אוויר בברצלונה תכנון חופשה לפי מזג האוויר בברצלונה אל על

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url